Medezeggenschapsraad

De medezeggenschapsraad (MR) is het overlegorgaan tussen het schoolbestuur en de school. Voorheen vormden ’t Ravelijn samen met de Almgaard één medezeggenschapsraad. Sinds januari 2024 is deze constructie veranderd, waarbij de Almgaard een deelraad van ’t Ravelijn is geworden. De scholen vergaderen nu afzonderlijk over eigen kwesties. De MR heeft instemmings- en adviesrecht met betrekking tot alle belangrijke beleidszaken ten aanzien van de school, zowel organisatorisch als onderwijskundig. Verder geeft de raad ook advies over zaken die spelen in de maatschappij, die zij belangrijk achten voor de school. De medezeggenschapsraad bestaat uit 2 leden vanuit het team en 2 ouders van de school.

De samenstelling van de MR:

Namens de personeelsgeleding: Marjon Viveen en Brenda van den Heuvel (secretaris)

Namens de oudergeleding: Mevr. L. van Wijngaarden (voorzitter), mevr. L. Klop

Meer informatie over de medezeggenschapsraad is te vinden in de schoolgids.

Contact opnemen met de MR kan per e-mail: mr@obs-ravelijn.nl

De notulen van de MR zijn hieronder in te zien: